Munkatársak szakmai felkészítése (részletes dokumentációval és értékeléssel)
Online értékesítés
- mit kell és mit lehet tudni a célcsoportjainkról?
- árazási technikák és stratégiák az online világban, hogyan segítsük a gyors döntést és foglalást?
- mivel lesz egyedi és személyre szabott az ajánlatunk?
- hogyan lépjünk kapcsolatba a lehetséges vendégeinkkel?
- mitől legjobb ajánlat az ajánlat?
- hogyan kerüljük el az online értékesítés csapdáit?
Értékesítés házon belül
- mi jellemzi a mai kor vendégtípusait?
- hogy függ össze a szállodai viselkedéskultúra a bevételek növekedésével?
- milyen a jó belső értékesítést támogató környezet?
- mitől lesz minden munkatársunk jó értékesítő?
Kommunikáció a vendéggel
- milyen speciális készségeket igényelnek a professzionális vendégkapcsolatok?
- hogy függ össze a vendégekkel történő kommunikáció és a munkatársak elégedettsége?
- hogyan állítható a nonverbális kommunikáció a szálloda céljainak szolgálatába?
- melyek a telefonálás során elkövetett legnagyobb hibák?
- hogyan kerülhetjük el az elektronikus levelezés csapdáit?
Konfliktuskezelés
- hogyan lehet megelőzni a vendéget a probléma felismerésében?
- hogyan nyerjük meg a vendég bizalmát gyorsan és eredményesen probléma esetén?
- melyek a gyors helyzetfelismerés feltételei?
- melyek a legeredményesebb konfliktuskezelési stratégiák a szállodaiparban és a vendéglátásban?
- hogyan tudjuk munkatársainkat felkészíteni a váratlan helyzetekre?
Hatékony vezetés
- mitől lesz eredményes a vezető?
- mitől lesz harmonikus a vezetői stílust és a beosztottakkal fenntartott kapcsolat?
- hogyan fokozható a munkatársak teljesítménye?
- hogyan vonjuk be munkatársaink kreativitását a célok megvalósítása érdekében?
- mit kell változtatni ahhoz, hogy mindenre az optimális időt fordítsuk?
- hogyan mérhető a vezetői teljesítmény a szállodiparban?
Problémamegoldó gyakorlatok
- hogyan előzhető meg a problémás helyzetek kialakulása?
- melyek a leggyakrabban felmerülő problémák a szállodában?
- mitől függ a felmerülő probléma megoldására fordítandó idő?
- mikor oldjuk meg optimálisan a problémát?
- hogyan tudnak együttműködni a kollegák a felmerülő problémák megoldásában?
Vendégszolgálati tréning
- hogyan termeljünk sok elégedett vendéget?
- mi jellemzi a mai kor vendégtípusait?
- hogyan érhető el a jó minőségű szolgáltatás?
- hogyan lehet a napi feladatok mellett minden vendégre kellő időt fordítani?
- honnan tudjuk, hogy mire van igénye a célcsoportjainknak?
Tárgyalástechnika
- hogyan lehet felkészülni a speciális tárgyalási helyzetekre a szállodaiparban?
- hogyan lehetünk sikeresek a váratlan helyzetekben?
- mi alapján válasszuk ki a tárgyalási stratégiát?
- hogyan tehetjük bevethető, jó tárgyalópartnerré munkatársainkat?
- hogyan legyünk jól informáltak?
Értékesítési tréning
- miben változtatta meg a döntési folyamatot a gazdasági válság?
- hogyan ismerhetjük meg kellő mélységben a célcsoportjainkat?
- mi a sikeres ártárgyalásnak a feltétele?
- mi a sikeres partnerkezelés titka?
- hogyan dolgozható fel a kudarc?