Növekvő bevételeket akadályozó szűk keresztmetszetek feltárása.
Minden esetben dokumentált kutatást is végzünk a minél pontosabb és tárgyilagosabb eredmény érdekében.
Mit lát a potenciális vendég?
- mennyire felhasználóbarát a saját honlap?
- sikerül-e kihasználni minden lehetőséget, amit a honlap lehetővé tesz?
- hogyan lehet több bevételt generálni a saját honlappal?
- hogyan jelenik meg a szálláshely a világhálón?
- milyen vélemények érhetők el a szállodáról a vélemény-, kép- és videomegosztó oldalakon?
- milyen kihasználatlan lehetőségeket tartogat még a világháló?
Milyen szolgáltatások és csomagajánlatok kerülnek kiajánlásra?
- megfelelő szolgáltatásokat értékesít-e a szálloda?
- hogyan növelhető tovább a házon belüli értékesítés?
- javítható-e még tovább a szolgáltatások minősége és a kínálat szolgáltatás-érték aránya?
- mit lehetne még sikeresen értékesíteni?
Hogyan szervezik meg az egyes munkafolyamatokat a szálloda különböző területein?
- lehet-e tovább növelni az értékesítési volument munkaszervezéssel?
- alul, vagy felültervezett az értékesítés?
- milyen az egyes szállodai területeken – FO, housekeeping, vendéglátás, stb. – végzett feladatok időráfordítása és hatékonysága?
- szükség van-e és ha igen, hogyan a szálloda belső információs rendszerének optimalizálására?
- mekkora további megtakarítás érhető el munkaszervezéssel?
Milyen a munkatársak szakmai és pszichikai alkalmassága az egyes területeken?
- minden kockázat szerepel-e a szálloda humánpolitikai tervében?
- mi kell ahhoz, hogy a kívánatos arányban legyenek bevethetők a munkatársak több szállodai munkakörben?
- mennyire elégedettek a munkatársak a szállodával és munkájukkal?
- mennyire kötődnek a szállodához a munkatársak?
- hogyan fokozható a munkaintenzitás és a hatékonyság a szálloda beosztottjai és vezetői körében?
Megvalósítható-e, reális-e a szálloda éves marketing terve?
- mennyire állnak a kitűzött célok összhangban a szálloda erőforrásaival?
- lefed-e minden lehetséges kört a terv célcsoport-meghatározása?
- mennyire felelnek meg a célcsoportoknak és a legutóbbi trendeknek az alkalmazott online és hagyományos marketing eszközök?
- milyen további mérési és utánkövetési módszert lehetne még alkalmazni?
- van-e kihasználatlan lehetőség az adatbázismarketingben?
- megfelelő bevételt bizotsítanak-e az éves tervhez kapcsolódó akciótervek?
- hogyan javítható tovább a marketing költségvetés hatékonyságelemzése?
- szükség van-e esetleg az éves marketing terv megváltoztatása?
Mennyire elégedett a jelenlegi vendégkör a szállodával?
- milyen hatásos módszerekkel tud tájékozódni a menedzsment a vendégkör elégedettségéről?
- milyen élményeket osztanak meg a vendégek a véleménymegosztó oldalakon?
- melyek az újszerű panaszkezelési módszerek a tartózkodás alatt és azt követően?
- hogyan lehet felkészíteni a munkatársakat a vendégpanaszok hatékony kezelésére?
Mennyire használja ki a szálloda a professzionális vendégkezelésben rejlő bevétel maximalizálási lehetőségeket?
- mitől lesz az árajánlat visszautasíthatatlan?
- hogyan növeljük a házon belüli értékesítést?
- hogyan lesznek a vendégeink törzsvendégek?
- mitől lesz szállodánk fontos a vendégeinknek?
- hogyan érjük el, hogy beszéljenek a szállodánkról?
- mi kell a pozitív kép kialakításához?
Hogyan tudjuk meg a legtöbbet szállodánkról?
- kell-e bátorság a tükörbe nézéshez?
- hogyan építhető be a legtöbb piaci információ az értékesítési munkába?
- hogyan építhető fel a vendégforgalmat generáló imázs?
- hogyan érhetők el céljaink a munkatársak elégedettségén keresztül?
- mi a jó sajtóhír titka?