Növekvő bevételeket akadályozó szűk keresztmetszetek feltárása.

Minden esetben dokumentált kutatást is végzünk a minél pontosabb és tárgyilagosabb eredmény érdekében.

Mit lát a potenciális vendég?

  • mennyire felhasználóbarát a saját honlap?
  • sikerül-e kihasználni minden lehetőséget, amit a honlap lehetővé tesz?
  • hogyan lehet több bevételt generálni a saját honlappal?
  • hogyan jelenik meg a szálláshely a világhálón?
  • milyen vélemények érhetők el a szállodáról a vélemény-, kép- és videomegosztó oldalakon?
  • milyen kihasználatlan lehetőségeket tartogat még a világháló?

Milyen szolgáltatások és csomagajánlatok kerülnek kiajánlásra?

  • megfelelő szolgáltatásokat értékesít-e a szálloda?
  • hogyan növelhető tovább a házon belüli értékesítés?
  • javítható-e még tovább a szolgáltatások minősége és a kínálat szolgáltatás-érték aránya?
  • mit lehetne még sikeresen értékesíteni?

Hogyan szervezik meg az egyes munkafolyamatokat a szálloda különböző területein?

  • lehet-e tovább növelni az értékesítési volument munkaszervezéssel?
  • alul, vagy felültervezett az értékesítés?
  • milyen az egyes szállodai területeken – FO, housekeeping, vendéglátás, stb. – végzett feladatok időráfordítása és hatékonysága?
  • szükség van-e és ha igen, hogyan a szálloda belső információs rendszerének optimalizálására?
  • mekkora további megtakarítás érhető el munkaszervezéssel?

Milyen a munkatársak szakmai és pszichikai alkalmassága az egyes területeken?

  • minden kockázat szerepel-e a szálloda humánpolitikai tervében?
  • mi kell ahhoz, hogy a kívánatos arányban legyenek bevethetők a munkatársak több szállodai munkakörben?
  • mennyire elégedettek a munkatársak a szállodával és munkájukkal?
  • mennyire kötődnek a szállodához a munkatársak?
  • hogyan fokozható a munkaintenzitás és a hatékonyság a szálloda beosztottjai és vezetői körében?

Megvalósítható-e,  reális-e a szálloda éves marketing terve?

  • mennyire állnak a kitűzött célok összhangban a szálloda erőforrásaival?
  • lefed-e minden lehetséges kört a terv célcsoport-meghatározása?
  • mennyire felelnek meg a célcsoportoknak és a legutóbbi trendeknek az alkalmazott online és hagyományos marketing eszközök?
  • milyen további mérési és utánkövetési módszert lehetne még alkalmazni?
  • van-e kihasználatlan lehetőség az adatbázismarketingben?
  • megfelelő bevételt bizotsítanak-e az éves tervhez kapcsolódó akciótervek?
  • hogyan javítható tovább a marketing költségvetés hatékonyságelemzése?
  • szükség van-e esetleg az éves marketing terv megváltoztatása?

Mennyire elégedett a jelenlegi vendégkör a szállodával?

  • milyen hatásos módszerekkel tud tájékozódni a menedzsment a vendégkör elégedettségéről?
  • milyen élményeket osztanak meg a vendégek a véleménymegosztó oldalakon?
  • melyek az újszerű panaszkezelési módszerek a tartózkodás alatt és azt követően?
  • hogyan lehet felkészíteni a munkatársakat a vendégpanaszok hatékony kezelésére?

Mennyire használja ki a szálloda a professzionális vendégkezelésben rejlő bevétel maximalizálási lehetőségeket?

  • mitől lesz az árajánlat visszautasíthatatlan?
  • hogyan növeljük a házon belüli értékesítést?
  • hogyan lesznek a vendégeink törzsvendégek?
  • mitől lesz szállodánk fontos a vendégeinknek?
  • hogyan érjük el, hogy beszéljenek a szállodánkról?
  • mi kell a pozitív kép kialakításához?

Hogyan tudjuk meg a legtöbbet szállodánkról?

  • kell-e bátorság a tükörbe nézéshez?
  • hogyan építhető be a legtöbb piaci információ az értékesítési munkába?
  • hogyan építhető fel a vendégforgalmat generáló imázs?
  • hogyan érhetők el céljaink a munkatársak elégedettségén keresztül?
  • mi a jó sajtóhír titka?