A HONifo cég által az elmúlt években készített szakmai anyagokból:
Szakmai anyag címe, témája
|
Megbízó
|
Évszám
|
Térségi aktív turisztikai terv – Bakony-térség |
Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ Nonprofit Kft. |
2022 |
Térségi aktív turisztikai terv – Közép-Duna Menti Kiemelt Térség |
Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ Nonprofit Kft. |
2021 |
Békéscsaba MJV középtávú (2022-2026) Turizmus Fejlesztési Koncepció kidolgozása |
Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzata |
2021-2022 |
ATOMKOR – látogató- és élményközpont koncepciója – megvalósíthatósági tanulmány |
Miniszterelnökség |
2021 |
A Balaton kiemelt turisztikai fejlesztési térség fejlesztése és pozícionálása GINOP-1.3.4-17-2018 – A Balatoni desztinációs turisztikai kártyarendszer sikeres bevezetését előkészítő tanulmány, továbbá Garantált programok összeállítása szakmai tanulmány |
Nyugat-Balatoni Turisztikai Iroda Nonprofit Kft. |
2020-2021 |
Gyula-Békéscsaba turisztikai térség fejlesztése és pozícionálása GINOP-1.3.4-17-2018 – Garantált programok kialakítása, a működtetéshez szükséges eszközpark beszerzése és biztosítása, továbbá Térségi tematikus csomagajánlatok, programcsomagok kidolgozása, összeállítása |
Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. |
2020-2021 |
Gyula Város Desztinációfejlesztési Stratégiája 2021-2025 |
Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. |
2020 |
Kiskun emlékhelyek Zank vezér szállásán c. projekt keretében tanulmány a térség komplex turisztikai termékeinek piacra viteléről |
Bács-Kiskun Megyei Turizmusfejlesztési és Marketing Nonprofit Kft. |
2019 |
A Dunamente – Podunajsko turisztikai térség termékfejlesztési koncepciója, inkl. azt elősegítő workshop sorozat lebonyolítása |
Duna-Gerecse Turisztikai Nonprofit Kft. |
2019, 2018 |
Stratégiai menedzsment tanegység, a Stratégiai termékfejlesztés és innováció a turizmusban tananyagok kidolgozása |
Magyar TDM Szövetség |
2019, 2016 |
Az Y generáció utazási szokásainak elemzése Magyarországon és a hosszú távú trendek bemutatása kutatáson belül piackutatás, adatfeldolgozás, értékelés |
Budapesti Gazdasági Egyetem |
2018 |
Esztergom középtávú turisztikai stratégiájának megalapozó kutatásai |
Esztergom és Térsége Turisztikai Egyesület |
2018 |
Gyula Város Desztinációfejlesztési Stratégiája 2016-2020
Gyógyászati szolgáltatásokat igénybe vevők jellemzői, preferenciái, fogyasztói, vásárlási és utazási szokásai, valamint kommunikációs csatornákra vonatkozó preferenciái – médiakampányt megalapozó kutatás |
Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. |
2016 |
Duna-Limes gazdasági -turisztikai program 3., 4. és 5. tervezési területének szakmai fejlesztési koncepciója |
Magyar Limes Szövetség Kulturális Egyesület |
2016 |