Hogy miért vágtunk saját erőből a honlap- és blogkészítésbe?
Csapatmunka ez, és a technológia megvalósítás ahhoz került, aki ezt kedveli. (Nem pénzfeldobással döntöttünk tehát.)
A WEB működését megérteni valamilyen szintű programozási ismeret nélkül nehéz.
A benne rejlő lehetőségeket kiaknázni még nehezebb.
Legfőképpen pedig: a hiteles tanácsadáshoz ezen technológiai ismereteket fontosnak tartottuk, noha tisztában vagyunk azzal…
Continue reading
Webdizájn tanácsadók – bevezető
2015/02/02
Minden vállalkozásnak az a célja, hogy forgalmát, bevételeit növelje.
Az egyik legalkalmasabb eszköz erre a saját honlapja.
A jó honlap és melléje egy blog minden szakértő szerint növeli a vállalkozás forgalmát.
De mi a „jó” kritériuma? Egy kritériumban biztosak vagyuk:
Webdizájn tanácsadók 2. – S. Weinschenk
2015/02/01
Felmérés a “médiafogyasztásról”
2014/11/27
Online közösségi jelenlét
2014/11/27
Az előadás a HSM Baráti Kör 2014. június 24-i találkozóján hangzott el.
Continue reading
(a bejegyzés alján található a kettő letölthető pdf dokumentum)
A gazdasági válságoknak általában sok-sok tanulsága van, melyek elemzése a következő években folyamatos munkát ad minden bizonnyal az elemzőknek és kutatóknak. Nincs ez másképp a legutóbbi, 2008-2009 évek esetében sem. A mi szakmánk területén a kulturális turizmusról bizonyosodott be, hogy nagy recesszió-tűrő képessége van – a Hotel & Resort Insider cikkírója szerint . Azzal inkább külön írásban érdemes foglalkozni, hogy ez pontosan milyen változást jelent a célcsoportok esetében, mennyiben befolyásolta gondolkodásukat és utazási szokásaikat a gazdasági visszaesés, mivel ez egy nagyon izgalmas és összetett téma. Continue reading
Erre hívja fel a figyelmet Antonio Tajani, az Európai Bizottság iparért és vállalkozásokért felelős alelnöke a 2013 februárjában megjelent “European Tourism Indicator System Toolkit” című kiadvány előszavában. Szakértők és szakpolitikusok már régóta kongatják a vészharangot az európai versenyképesség növelése érdekében, s mivel a turizmus szektor jelentős szerepet játszik az Európai Unió gazdaságában, az ebben érintettek sem mehetnek el mellette.
Ma már az is vitathatatlan tény, hogy a versenyképességtől elválaszthatatlan a minőség. A minőségről már sokan és sokat írtak, remek anyagok kerültek publikálásra, ennek ellenére idehaza még a gyerekcipő felpróbálásánál tartunk a desztináció menedzsment keretein belül. Continue reading