A HONifo Turisztikai Tanácsadó Kft. szolgáltatásai desztináció menedzsment területén
- turisztikai desztináció menedzsment szervezetek mentorálása
a TDM szervezetek vezetőségi döntéseinek előkészítése, TDM menedzser számára vezetői coaching, folyamatos megbízás esetén szakmai anyagok készítése a tagság számára. - a desztináció turizmusirányítási rendszerének teljes, vagy részleges átvilágítása
pillanatfelvétel és értékelés a turisztikai imázsról, a hasznosított és még hasznosításra váró vonzerőkről, a turisztikai vállalkozásokról, a desztináció turisztikai fejlődését meghatározó irányítási és döntéshozatali rendszerről, mely a felszínre került esetleges problémák megoldási javaslatát is tartalmazza - mediálás a desztináció érdekcsoportjai között
kiélezett helyzetben a párbeszéd és a minden érdekelt fél által elfogadható megoldás megtalálásában a legtöbbet egy külső, megfelelő szakmai hitelességgel rendelkező személy tehet - desztináció fejlesztési stratégia kidolgozása
- kutatások, felmérések időszaki, vagy rendszeres elvégzése
stratégiát, vagy stratégiai döntéseket megalapozó, marketing tevékenység hatékonyságát ellenőrző objektív mérések lebonyolítása és az eredmények kiértékelése - a desztináció integrált minőségmenedzsmentjének kidolgozása
EFQM modell alapján készített módszertan kifejezetten az adott desztinációra alkalmazva és a kiinduló helyzet rögzítése, a későbbiek folyamán történő utánkövetéssel - desztináció területén érvényes minőségbiztosítási rendszer kidolgozása
desztinációra szabott minőségi mutatók kidolgozása és azok rendszerbe szervezése, a rendszer folyamatos működtetése és ellenőrzése igény esetén - stratégiai és üzleti tervezés
pályázathoz, hitelkérelemhez, vezetési irányítási rendszer kialakításához - marketing kommunikációs stratégia és terv kidolgozása
- interim TDM menedzsment
meghatározott időre azonnali teljes, vagy részleges feladatátvállalással biztosítjuk a desztináció munkaszervezete működésének folyamatosságát szabadságolás, vagy hirtelen megüresedés idejére, hogy legyen idő a megfelelő személy és megoldás körültekintő kiválasztására. - online kommunikáció menedzselése
a TDM szervezet marketing stratégiájának megfelelően a desztináció online megjelenésének teljes körű és folyamatos kezelése, mely kiterjed a vendégkapcsolatok menedzselésére is, valamint a tevékenység eredményeképpen megvalósuló értékesítés lebonyolítására. - desztináció piacravitelének mentorálása
a desztináció számára érdekes stratégai piacokon megbízás alapján az értékesítési képviselet feladatainak ellátása, study tour-ok, workshop-ok szervezése, szakmai vásárokon történő képviselet, üzleti partnertalálkozók szervezése, stb. - turisztikai kártyarendszerek megvalósítása
előzetes szakmai anyagok kidolgozása, szakmai egyeztetések megszervezése, a bevezetés levezénylése, a rendszer betanítása, a kártyarendszer folyamatos monitoringja - szakmai tréningek szervezése
a turisztikai vállalkozások munkavállalói és tulajdonosai számára gyakorlatorientált, interaktív, egynapos tréningek az értékesítés, kommunikáció, panaszkezelés, termékfejlesztés, árazás, vendégkapcsolatok, minőségmenedzsment területén.