A HONifo Turisztikai Tanácsadó Kft. szolgáltatásai desztináció menedzsment területén

 

  •  turisztikai desztináció menedzsment szervezetek mentorálása
    a TDM szervezetek vezetőségi döntéseinek előkészítése, TDM menedzser számára vezetői coaching, folyamatos megbízás esetén szakmai anyagok készítése a tagság számára.
  • a desztináció turizmusirányítási rendszerének teljes, vagy részleges átvilágítása
    pillanatfelvétel és értékelés a turisztikai imázsról, a hasznosított és még hasznosításra váró vonzerőkről, a turisztikai vállalkozásokról, a desztináció turisztikai fejlődését meghatározó irányítási és döntéshozatali rendszerről, mely a felszínre került esetleges problémák megoldási javaslatát is tartalmazza
  • mediálás a desztináció érdekcsoportjai között
    kiélezett helyzetben a párbeszéd és a minden érdekelt fél által elfogadható megoldás megtalálásában a legtöbbet egy külső, megfelelő szakmai hitelességgel rendelkező személy tehet
  • desztináció fejlesztési stratégia kidolgozása
  • kutatások, felmérések időszaki, vagy rendszeres elvégzése
    stratégiát, vagy stratégiai döntéseket megalapozó, marketing tevékenység hatékonyságát ellenőrző objektív mérések lebonyolítása és az eredmények kiértékelése
  • a desztináció integrált minőségmenedzsmentjének kidolgozása
    EFQM modell alapján készített módszertan kifejezetten az adott desztinációra alkalmazva és a kiinduló helyzet rögzítése, a későbbiek folyamán történő utánkövetéssel
  • desztináció területén érvényes minőségbiztosítási rendszer kidolgozása
    desztinációra szabott minőségi mutatók kidolgozása és azok rendszerbe szervezése, a rendszer folyamatos működtetése és ellenőrzése igény esetén
  • stratégiai és üzleti tervezés
    pályázathoz, hitelkérelemhez, vezetési irányítási rendszer kialakításához
  • marketing kommunikációs stratégia és terv kidolgozása
  • interim TDM menedzsment
    meghatározott időre azonnali teljes, vagy részleges feladatátvállalással biztosítjuk a desztináció munkaszervezete működésének folyamatosságát szabadságolás, vagy hirtelen megüresedés idejére, hogy legyen idő a megfelelő személy és megoldás körültekintő kiválasztására.
  • online kommunikáció menedzselése
    a TDM szervezet marketing stratégiájának megfelelően a desztináció online megjelenésének teljes körű és folyamatos kezelése, mely kiterjed a vendégkapcsolatok menedzselésére is, valamint a tevékenység eredményeképpen megvalósuló értékesítés lebonyolítására.
  • desztináció piacravitelének mentorálása
    a desztináció számára érdekes stratégai piacokon megbízás alapján az értékesítési képviselet feladatainak ellátása, study tour-ok, workshop-ok szervezése, szakmai vásárokon történő képviselet, üzleti partnertalálkozók szervezése, stb.
  • turisztikai kártyarendszerek megvalósítása
    előzetes szakmai anyagok kidolgozása, szakmai egyeztetések megszervezése, a bevezetés levezénylése, a rendszer betanítása, a kártyarendszer folyamatos monitoringja
  • szakmai tréningek szervezése
    a turisztikai vállalkozások munkavállalói és tulajdonosai számára gyakorlatorientált, interaktív, egynapos tréningek az értékesítés, kommunikáció, panaszkezelés, termékfejlesztés, árazás, vendégkapcsolatok, minőségmenedzsment területén.