2015-ben minden gazdasági elemző a turizmus válságból való kilábalását erősíti meg, de ahhoz, hogy ez a kívánatos nyereségességgel is párosuljon, következetes és összehangolt gondolkodásra és munkára van szükség vállalkozási szinten is.
Az is ismert tény, hogy a válság utáni fogyasztó, utas, turista már nem hasonlítható a 2008-as vendégkörhöz: alapjában változtak meg az igények, az ebből adódó preferenciák, ami az utazási és fogyasztási szokások megváltozásával jár.
Mi következik ebből? Az, hogy itt a lehetőség…
- a változásokra történő gyors reagálásra,
- ennek megfelelő újítások bevezetésére,
- a növekvő bevételek elérésére,
- összességében a vállalkozás stabilitásának biztosítására.
Ennek érdekében az idei szezonra történő felkészülésben az alábbi segítséget tudjuk nyújtani:
- A növekvő bevételeket akadályozó szűk keresztmetszetek feltárása>>>
- Munkatársak szakmai felkészítése, tréningek>>>
- Piackutatás…>>>
- Integrált marketing kommunikációs és értékesítést ösztönző akciótervek elkészítése és – igény esetén – lebonyolítása>>>
- Online marketing és értékesítés komplex kezelése>>>
- PR és vendégkapcsolatok kezelése>>>