Minden vállalkozásnak az a célja, hogy forgalmát, bevételeit növelje.
Az egyik legalkalmasabb eszköz erre a saját honlapja.
A jó honlap és melléje egy blog minden szakértő szerint növeli a vállalkozás forgalmát.
De mi a „jó” kritériuma? Egy kritériumban biztosak vagyuk:
és ez a következő: tegyen valami olyat rajta a látogató, amit mi szeretnénk!
- Foglaljon szobát
- Vásároljon tőlünk
- Iratkozzon fel a hírlevélre
- Töltsön le valamit
- De legalábbis „érezze jól magát nálunk”, és ne klikkeljen azonnal a vissza linkre.
A WEB az ember-és-ember közötti (H2H, azaz Human-to-Human) kommnikációról szól.
Hogy mit és miért tesz avagy nem tesz a látogató egy honlapon, azt sokan és viszonylag régóta kutatják.
Nem kell a kereket újból és újból feltalálnunk, forduljunk a téma szakértőihez!
Ebben a sorozatban tehát azokat a szakértőket mutatjuk be, akik hitelesek és akiknek a tanácsát érdemes megfogadnunk.